+373 69 805 855
office@asterra.md
mun. Chișinău, str. Mihai Viteazul, 4
Harta
Asigurare medicală - Cum procedez în caz de accident?
  • Caz asigurat este adresarea Persoanei asigurate în afara ţării traiului permanent după asistenţă medicală în caz de maladie subită şi (sau) accident, precum şi decesul Persoanei asigurate, care s-a produs în afara ţării traiului permanent în perioada de acţiune a contractului de asigurare.
  • la survenirea cazului asigurat:
  • imediat, cum va fi posibil, să luați legătura cu Compania de asistenţă prin intermediul telefoanelor de contact, indicate în Contractul de asigurare.
  • Dacă deja vi se acordă ajutor medical, atunci Dumneavoastră sau reprezentantul DVS este obligat imediat cum va fi posibil să comunice în Compania de asistenţă rechizitele (denumirea, adresa, numărul de telefon) instituţiei medicale, în care sunteți îndreptat (se îndreaptă) Persoana asigurată şi numele, adresa şi numărul de telefon ale medicului care o tratează;
  • să întreprindeți toate măsurile în vederea diminuării cheltuielilor aferente cazului asigurat şi să coordonați toate cheltuielile cu reprezentantul Companiei de asistenţă;
  •  să respectați prescripţiile medicului care efectuiază tratamentul şi regulile, stabilite de instituţia medicală.
  • să aveți grijă de integritatea documentelor (Contractului de asigurare, chitanţelor şi conturilor de achitare a serviciilor), să nu le transmiteți unor alte persoane în scopul beneficierii lor de servicii medicale;
  • să dați consimţămîntul pentru transportarea DVS şi tratamentul ulterior în ţara traiului permanent, dacă în opinia medicului care efectuiază tratamentul şi Companiei de asistenţă, repatrierea Persoanei asigurate este necesară şi posibilă. Refuzul Dvs de a da consimţămîntul pentru repatriere are drept consecinţă pierderea de către Persoana asigurată a dreptului de acoperire de către Asigurător a cheltuielilor ulterioare pentru tratament şi aflarea în instituţia medicală în ţara de aflare;
  •  întru confirmarea faptului cazului asigurat să asigurați toate dovezile necesare ale cazului asigurat sau survenirei unei maladii subite, precum şi a cheltuielilor rezonabile şi raţionale, legate de cazul de asigurare;
  • să-l informați pe Asigurător despre cazurile, cînd Compania de asistenţă nu a prestat servicii prevăzute în Contractul de asigurare.
Acest site foloseste cookies. Prin navigare pe acest site, va exprimați acordul pentru utilizarea cookie-urilor.
Înregistrare
Logare
Comandă un Apel
La moment СALCULATORUL este in realizare

Poți continua comanda la telefon va dura mai putin

Apelează-ne
Sau lasă-ne datele de contact și vă apelăm noi !